MENU
Widok na około 60 metrowy mur o wysokości około 1,5 metra, znajdujący się w północnej części stacji. Tutaj po lewej w widoku z góry. Prawdopodobnie ograniczał miejsce gdzie mogli wysiadać i wysiadać pasażerowie albo było na nim przedłużenie bocznicy. W trudno dostępnych miejscach zachowały się jeszcze szyny.

Dodał: Krzysztof Bach° - Data: 2017-05-03 19:27:31 - Odsłon: 1245
09 kwietnia 2017

Data: 2017:04:09 15:18:51   ISO: 400   Ogniskowa: 18 mm   Aparat: NIKON CORPORATION NIKON D3100   Przysłona: f/22   Ekspozycja: 10/500 s  


Pristram 1884-1935, Breitental (Schlesien) (Pristram) 1936-1939, Breitental 1940-1945, Przystram 1945-1947, Przystronie 1947, Przystronie Śląskie 1948. Stacja została uruchomiona 15 X 1884 a w 1953 (jak wspominają świadkowie) już pociągi się nie zatrzymywały. Na stacji znajdowały się dwa murowane budynki, przynajmniej jeden był piętrowy. Do dzisiaj zachowały się murowane fundamenty. Od roku 1972 a może nawet wcześniej nikt ich nie użytkował i popadały w ruinę. Stacja posiadała bocznicę. Na stacji była murowana studnia z cegieł, podobna do tej co na stacji w pobliskim Trzebniku. Stacja posiadała 1 peron z jedną krawędzią peronową. Północny fragment stacji, przecinała tory droga biegnąca z Przystronia do Sienic. Na podstawie źródła; i wizji lokalnej zebrał w 2017 Krzysztof Bach.

  • /foto/6621/6621975m.jpg
    2017
  • /foto/6622/6622000m.jpg
    2017
  • /foto/6622/6622012m.jpg
    2017
  • /foto/6622/6622056m.jpg
    2017
  • /foto/6622/6622065m.jpg
    2017
  • /foto/6622/6622106m.jpg
    2017
  • /foto/6622/6622117m.jpg
    2017
  • /foto/6622/6622121m.jpg
    2017

Krzysztof Bach°

Poprzednie: Przystanek kolejowy Przystronie (nie istnieje) Strona Główna Następne: Przystanek kolejowy Przystronie (nie istnieje)


SyG | 2017-06-08 17:43:09
Satyra na leniwych... złomiarzy !
Tomen | 2017-06-10 22:40:57
Miejmy nadzieję, że w końcu wyremontują to torowisko tak jak zapowiedzieli.