Jedyny ślad że do dawnej stacji dochodziła również kolej wąskotorowa. Zmierzony rozstaw to 600 mm. Jednak żródło które podałem w opisie obiektu wynosić powinna 760 mm. Widoczny tor po pierwszych oględzinach sugeruje że prowadzi prosto na lotnisko w Mirosławicach. Ciekawą informację podał starszy mieszkaniec Rogowa że wąskotorówka po wojnie biegła wzdłuż torów aż do drogi na Wrocław i gdzie przed drogą skręcała i biegła równolegle do niej i przed Mirosławicami skręcała w lewo w kierunku lotniska. I biegła do cegielni w Stradowie koło Zachowic .Przy wyjeździe z Mirosławic w stronę Rogowa po prawej stronie jest jakby nasyp kolejowy biegnący po łuku w stronę lotniska, Co by mogło potwierdzać, że tak biegła linia.
Tymczasem na mapie tor urywa się w szczerym polu, natomiast w okolicach Czereńczyc mamy osobną "mini sieć" kolejki. Widać ją też na mapie , gdzie z kolei tory z Rogowa prowadzą do Wojnarowic.
Dzięki za linki do map. Po wstępnej analizie, mogła to być kolejka gospodarcza prowadząca do cegielni w Stradowie koło Zachowic.Co wynika z pierwszej mapy (link1 w pierwszym komentarzu) z 1934 (datowanie umowne bo opis jest po Polsku). Następne mapy już nie pokazują linii biegnącej przez lotnisko. Może to już dezinformacja wynikająca z tajemnicy? A za to pokazana jest linia do Wojnarowic która może faktycznie powstała później.
Jednak był to skomplikowany układ kolejki wąskotorowej, prowadzącej przez lotnisko do cegielni w Stradowie koło Zachowic. Źródło podałem w opisie stacji, które podaje że rozstaw wynosił 760 mm. Czyli mapy późniejsze niż podana w pierwszym linku w pierwszym komentarzu wprowadzają w błąd ponieważ lotnisko w czasie wojny było bazą lotniczej jednostki specjalnej KG 200.